Tudjátok kitől származik a „Less is more” vagyis a „kevesebb több” kifejezés? Mies van der Rohe építésztől, tárgytervezőtől. A szállóigévé vált mondat sok tervező követendő példájává, sőt védjegyévé vált, ahogy Strohner Marci designeré is.
Az általa alapított Mastro márkára nemcsak az egyszerű, letisztult formavilág, pasztellesebb árnyalatok jellemzőek, hanem némi arany és néhol jóleső elvont attitűd is. Így kerül a képbe a szarvaskoponya-lámpa, vagy éppen a plüssmackó fűszerszóró.
Persze az egyszerű nem is olyan egyszerű, mint ahogy azt elsőre gondoljuk, hiszen az ötletek formákká alakítása hosszú folyamat. Marci, már meglévő elemekhez nyúl – mint például egy egyszerű tortasütő, vagy PET palack –, kiegészíti azokat, szétdarabolja, újra összerakja, átértelmezi és az egészet porcelánba önti. Szakítva annak megszokott fehérségével, megszínezi az anyagot, amitől aztán még inkább figyelemfelkeltő lehet. A márkára jellemző a funkció és minőség tökéletes párosítása, ami teljes mértékben a kézi készítésnek köszönhető. Ettől lesz különleges és egyedi az, amit csinál. Marci olyan cégeknek tervezett, mint a Herendi, vagy a német KAHLA cég – ami innovatív és előremutató ötleteivel a porcelán design egyik úttörőjének számít.